جراح بینی تهران
مشاوره در واتس اپ

جراح بینی خوب در تهران

برای شناخت یک جراح بینی خوب در تهران ، می توان با بررسی بیماران قبلی و پرس و جو از آن ها به آگاهی نسبی رسید. همچنین شرکت در جلسه مشاوره با او می تواند به ما کمک کند تا از شیوه جراحی دکتر ، مطلع شویم و درخواست های خود را مطرح کنیم. اما آیا می دانید یک پزشک خوب باید چه ویژگی های داشته باشد؟ چه نکاتی را باید در زمان انتخاب او در نظر گرفت؟ با این مقاله از سایت دکتر یعقوبلو یکی از بهترین جراحان زیبایی تهران همراه باشید تا پاسخ این سوالات را بیابید.

 

جراح بینی خوب در تهران

 

در ابتدا بهتر است نظر دکتر یعقوبلو یک جراح بینی خوب در تهران را در رابطه با رینوپلاستی بدانیم و بدانیم هدف از انجام ان چیست؟ طبق گفته های ایشان جراحی بینی یا عمل رینوپلاستی ، همان تغییر شکل بینی است. مشکلاتی که با آن می توان رفع کرد :

  • بزرگ یا کوچک کردن بینی
  • برداشتن قوز روی دماغ
  • عمل انحراف دماغ
  • جراحی دماغ استخوانی یا گوشتی
  • پولیپ بینی
  • تغییر زاویه بینی نسبت به لب بالا
  • کوچک کردن سوراخ های بینی

ویژگی های جراح بینی خوب در تهران

  • دانش کافی و مهارت لازم را باید برای عمل بینی داشته باشد و دوره های تخصصی را گذرانده باشد.
  • فرم بینی باید تناسب با چهره بیمار داشته باشد ؛ به همین دلیل دکتر زیبایی بینی ، باید درک مناسبی از زیبایی داشته تا بتواند تناسب بین بینی و اجزا چهره را رعایت کند.
  • صبور باشد ؛ تا بتواند به خوبی به تمام سوالات بیمار پاسخ دهد ، برخی از بیماران با توجه به نوع بینی یا مشکلی که بینی دارد ، سوالات فراوانی دارند و وظیفه جراح زیبایی دماغ است تا با پاسخ های قابل درک ، جواب سوال های بیمار را دهد.

دیگر ویژگی های جراح رینوپلاستی خوب

  • یک جراح بینی خوب در تهران ، باید برخورد خوبی با بیمار داشته باشد ؛ زیرا خوش برخورد بودن جراح دماغ ، به کاهش استرس بیمار کمک خوبی می کند.
  • به روش ها و تکنیک های جراحی زیبایی دماغ  آشنایی داشته باشد ، تا بتواند در حین عمل دماغ به خوبی اوضاع را کنترل کند و در صورت نیاز از تکنیک دیگری استفاده کند.
  • انتخاب یک دکتر بینی خوب موجب می شود ، تا بیمار بعد از جراحی زیبایی بینی از فرم بینی راضی باشد و نیازی به عمل مجدد بینی نداشته باشد.
  • همچنین مهارت بالا دکتر بینی مهم است زیرا در جراحی دماغ علاوه بر فرم بینی ، حفظ عملکرد تنفسی بینی نیز مهم است و دکتر پلاستیک بینی خوب ، می داند بینی را چگونه جراحی کند تا بیمار دچار عوارض نشود.

 

 

جراح بینی خوب در تهران کسی است که علاوه بر داشتن تخصص و مهارت بالا ، سلامت بیمار را نیز در نظر گیرد و در مرحله قبل از رینوپلاستی مشاوره لازم را به بیمار دهد و سطح توقعات بیمار را نسبت به جراحی بینی به سطح منطقی برساند. یک عمل موفق بستگی به مهارت جراح زیبایی دارد و می توان نتیجه آن را با توجه به مهارت پزشک موفق دانست.

اقدامات قبل از جراحی بینی از نظر جراح بینی خوب در تهران

دکتر دماغ ، پس از معاینه و مشاوره رعایت نکاتی را قبل از عمل توصیه می کند ؛ از جمله :

  • دو هفته سیگار نکشید.
  • از مسکن هایی مثل بروفن و آسپرین به دلیل ضد انعقاد خون بودن ، استفاده نکنید.
  • قبل از رینوپلاستی باید ناشتا باشید .
  • قبل از عمل ، آزمایشاتی که جراح رینوپلاستی دستور داده است را انجام دهید.
  • 8 ساعت قبل ازعمل زیبایی بینی ، چیزی نخورید و نیاشامید تا معده در هنگام جراحی  خالی باشد.
  • اگر دچار سرماخورگی ویروسی شدید به جراح دماغ خود اطلاع دهید تا جراحی چند هفته عقب بیافتد.

 

جراح بینی خوب در تهران جراح بینی خوب در تهران

مراقبت های بعد از رینوپلاستی

پس از عمل کردن بینی رعایت برخی نکات ، اهمیت دارد :

  • در 24 ساعت نخست برای کم شدن تورم بهتر است از کیسه یخ روی چشم ها استفاده کنید.
  • چند هفته پس از راینوپلاستی ، برای بهتر شدن تنفس می توانید روزی چند بار داخل بینی را با محلول سرم نمکی بشورید.
  • تا چند روز پس از جراحی کردن دماغ از فین کردن بپرهیزید ، زیرا باعث می شود بخیه داخل بینی پاره شود.
  • در هفته نخست زیر تابش مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
  • طبق گفته های دکتر یعقوبلو در هفته ابتدایی از فعالیت های شدید ورزشی خودداری کنید.
  • طاق باز بخوابید و زیر سر خود دو یا سه بالشت قرار دهید تا سرتان بالاتر از بدن قرار گیرد ، این کار باعث کاهش تورم و کبودی پس از عمل کردن بینی می شود.
  • شستن صورت یا حمام کردن به شرطی که پانسمان روی بینی خیس نشود ، موردی ندارد.

 

 

انتخاب جراح بینی خوب در تهران

روش های گوناگونی برای انتخاب پزشک  وجود دارد ؛ ولی از رایج ترین روش های انتخاب پزشک ، می توان به روش های زیر اشاره کرد :

  • جستجو در مرورگرهای اینترنتی .
  • صحبت با افرادی که جراحی کردن دماغ انجام داده اند.
  • جستجو در صفحات مجازی ؛ چون ایسنتاگرام ، آپارات و غیره .

هنگام صحبت با افراد مختلف یا جستجو در مررگرهای اینترنتی ، با جراحان بینی بسیاری آشنا می شوید و این امر باعث دشوار شدن انتخاب جراح دماغ می شود . در چنین مواقعی بهتر است چند جراح بینی خوب در تهران را به عنوان کاندید انتخاب کنید و سپس با مشاهده نمونه کارها متوجه شوید که سبک کدام پزشک بیشتر مورد پسندتان است .

 

 

انتخاب فرم بینی

تمامی افرادی که اقدام به جراحی زیبایی بینی یا جراحی درمانی بینی می کنند ، توقع دارند که نتیجه دلخواهی کسب کنند و مشکل بینی به طور کامل برطرف شود . فرم دهی بینی بستگی به ساختار و ساختمان بینی دارد و به علت متفاوت بودن اسکلت بینی ، نتیجه عمل جراحی دماغ در تمام افراد یکسان نمی شود .

در ارتباط با فرم دهی بینی ، توصیه می شود که با یک جراح بینی خوب در تهران مشورت کنید ؛ زیرا دکتر بینی پس از بررسی آناتومی بینی و چهره ، بهترین فرم را پیشنهاد می دهد .بنابراین در جلسه مشاوره تمامی نکات مد نظر خود در ارتباط با فرم بینی را به طور کامل توضیح دهید تا جراح دماغ با توجه به ساختار بینی ، اعلام کند که فرم مد نظر بیمار برای بینی مناسب است یا فرم بینی دیگری باعث افزایش زیبایی او می شود .

 

عوارض جراحی بینی

طبق گفته های یک جراح بینی خوب در تهران بروز عوارض رینوپلاستی  یکی از مهم ترین نگرانی متقاضیان است .رایج ترین عوارضی که از جراحی دماغ شنیده می شود ، مرتبط با بروز مشکلات تنفسی و کج بودن بینی است .البته علاوه بر کج بودن بینی ، عوارض دیگر در ارتباط با فرم بینی نیز شنیده می شود ؛ مانند عدم تقارن پره های بینی ، کوچک شدن بیش از اندازه پره های بینی و غیره .

برخی از بیماران خونریزی بعد از رینوپلاستی و تورم یا کبودی بینی را جزو عوارض آن می دانند ؛ ولی موارد گفته شده از نشانه های طبیعی پس از عمل هستند و جای هیچ گونه نگرانی ندارد. اگر می خواهید از آن نتیجه ایده آلی کسب کنید ، در ابتدا باید یک دکتر دماغ خوب را انتخاب کنید و سپس نکات مراقبتی را به طور کامل رعایت کنید .

 

 

هزینه مراجعه به جراح بینی خوب در تهران چقدر می باشد ؟

بسیاری از افراد به دنبال جراحی کردن دماغ با هزینه کم هستند ، در صورتی که نتیجه جراحی زیبایی دماغ معمولا پایدار است و تا آخر عمر همراه بیمار خواهد بود و اگر نتیجه جراحی دماغ موفقیت آمیز نباشد ، نیاز به جراحی بینی ترمیمی و صرف هزینه های مجدد و چند باره است. قیمت عمل کردن بینی به عوامل مختلفی بستگی دارد و هر کدام از این عوامل می تواند در میزان هزینه تعیین کننده باشد.

انواع بینی

عوامل مختلفی در نتیجه جراحی دماغ تاثیرگذار هستند ، اما میزان ضخامت و نوع پوست از مهم ترین فاکتور های آن محسوب می شود ؛ زمانی که پوست ضخامت کمتری داشته باشد ، تغییرات ایجاد شده بیشتر ملموس شده و یک جراح بینی خوب در تهران ، قدرت مانور بیشتری دارد. از این رو میزان ضخامت پوست بینی ، عامل تعیین کننده نوع بینی می باشد ؛ در واقع بینی ها ، بسته به نوع و میزان ضخامت پوستشان به دو دسته گوشتی و استخوانی دسته بندی می شوند.

 

جراح بینی خوب در تهران

 

  • بینی استخوانی

دو مشخصه استخوان محکم و پوست نازک از بارزترین ویژگی بینی های استخوانی محسوب می شوند ؛ نازک بودن پوست بینی موجب شده که در بیشتر موارد افرادی که از بینی استخوانی برخوردارند ، نتایج ایده آلی از جراحی دماغ توسط یک جراح بینی خوب در تهران کسب کنند.

  • بینی گوشتی

به طور کلی ، عمل بینی از جراحی های پیچیده محسوب می شود و در صورتی که بینی گوشتی باشد ، پیچیده تر نیز می شود ؛ در مقایسه با بینی استخوانی ، بینی های گوشتی پوست ضخیم تری دارند و غضروف آن ها ضعیف است ؛ از این رو نمی توان تغییرات چندانی در بینی های گوشتی ایجاد نمود ؛ یعنی اگر بینی گوشتی به صورت فانتزی جراحی شود ، تغییرات ایجاد شده چندان مشخص نیست و ممکن است تنها نوک بینی کمی گرد به نظر برسد ؛ از این جهت بینی های گوشتی تنها برای انجام جراحی بینی طبیعی مناسب هستند.

 

 

معمولا افرادی که از بینی گوشتی برخوردارند ، نگران برگشت پذیری بینی خود هستند که مبادا پس از چند سال بینی آن ها به حالت قبلی برگشته یا دچار افتادگی شود ؛ در این باره باید گفت که در گذشته از حجم بینی های گوشتی کم می کردند و جراحی دماغ به صورت کاهنده بود ؛ اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی روش و تکنیک های جدیدی بکار برده می شود ؛ به عنوان مثال برای بینی های گوشتی گرافت گذاری کرده و غضروف های بینی تقویت می شوند ؛ با انجام این کارها امکان افتادگی یا برگشت پذیری بینی وجود ندارد.در شرایطی که بعد از عمل کردن بینی ، بیمار با تورم قابل توجهی در بینی خود مواجه باشد، ممکن است جراح بینی خوب در تهران بسته به شرایط بیمار و بر اساس صلاحدید خود اقدام به تزریق کورتون نماید. بینی های گوشتی خود به دو نوع تقسیم بندی می شوند :

  1. بینی های گوشتی که از غدد چربی فعال برخودارند.
  2. بینی های گوشتی که پوست ضخیمی دارند.

نتایج بینی از نظر یک جراح بینی خوب در تهران

  1. طبیعی : بینی های طبیعی بدون هیچ قوسی هستند و زاویه نوک بینی تا لب حدود 90 الی 95 درجه می باشد.
  2. فانتزی : در بینی فانتزی قوس و انحنای زیبایی در بینی ایجاد شده و نوک بینی سربالا خواهد بود ؛ این جراحی مختص افرادی است که از بینی استخوانی برخوردارند.
  3. نیمه فانتزی : این نوع بینی حالتی بین بینی فانتزی و طبیعی را دارد ؛ به این صورت که قوس آن به شدت بینی فانتزی نیست اما بینی کوچک خواهد شد.

 

 

نتیجه انتخاب یک جراح بینی خوب در تهران

ممکن است این سوال خیلی از متقاضیان جراحی زیبایی بینی در تهران باشد که اگر یک جراح زیبایی بینی خوب و مجرب برای عمل جراحی خود انتخاب کنیم چه اتفاقی رخ می دهد ، در پاسخ به این سوال باید بگویم که نتیجه جراحی رینوپلاستی یک رابطه مستقیم با مهارت ، تخصص و تجربه جراح زیبایی بینی دارد. هر چه قدر تبحر و تجربه پزشک انتخابی شما بالا تر باشد ، درصد موفقیت آمیز بودن عمل جراحی و مطلوب بودن نتایج بیشتر خواهد بود. چرا که او با توجه به تجربه و سابقه کاری که دارد می تواند بهترین و مناسب ترین روش را برای جراحی کردن دماغ شما انتخاب کند. همچنین باید متذکر شویم که عوامل بسیار زیادی در نتیجه عمل کردن بینی نقش دارند که از میان آن ها می توان به مراقبت های قبل و بعد از عمل دماغ اشاره کرد که این نکات توسط جراح انتخابی با توجه به وضعیت جسمانی شما گفته می شود.

یک جراح بینی خوب در تهران با توجه به وضعیت جسمانی شما نکات مراقبتی خاصی را توصیه می کند که هم مهم و حیاتی هستند و هم آسان می باشد. به یاد داشته باشید که اگر بهترین جراح بینی در تهران را برای عمل رینوپلاستی خود انتخاب نکنید ، احتمال اینکه در حین انجام عمل جراحی یا پس از آن مشکلی به وجود آید که او نتواند رفع کند ، بسیار زیاد می باشد. یک جراح حرفه ای و پر سابقه به دلیل داشتن تجربه بالا می تواند در صورت بروز هر گونه مشکل کوچک و بزرگی بهترین راه حل را به شما ارائه دهد. دکتر یوسف یعقوبلو یکی از بهترین و متبحر ترین جراحان زیبایی بینی در تهران هستند که شما عزیزان می توانید برای بررسی نمونه کار های ایشان به صورت حضوری به مطب وی مراجعه کنید یا از گالری تصاویر سایت ایشان دیدن نماید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
100 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

Viagra prices https://slides.com/canadianpharmacycialis20mg

Terrific stuff. Regards!

trackback

legitimate canadian mail order pharmacies https://www.mojomarketplace.com/user/genericviagraonline-A1mET2hm7S

You’ve made your point pretty well!!

trackback
1 سال قبل

zithromax 500 price

zithromax coupon

trackback
1 سال قبل

Canadian Pharmacies Shipping to USA https://seedandspark.com/user/buy-viagra-pharmacy-100mg/

You said it nicely.!

trackback

Viagra generico online https://www.bakespace.com/members/profile/Canadian drugs online pharmacies/1563583/

Nicely put, Thank you.

trackback

can you buy generic avodart

cost avodart

trackback
1 سال قبل

canada online pharmacy https://cialispharmacy.cgsociety.org/profile

Beneficial write ups. Thank you.

trackback
1 سال قبل

Viagra for daily use https://fnote.net/notes/7ce1ce

You actually stated this perfectly!

trackback
1 سال قبل
trackback
1 سال قبل

ed meds online

erectile dysfunction pills

trackback
1 سال قبل

online prescription for ed meds

prescription drugs without doctor approval

trackback

prescription without a doctor’s prescription

carprofen without vet prescription

trackback

Generic for viagra https://www.brit.co/u/canadian-pharmacydrugs-online

Thanks, An abundance of stuff!

trackback
1 سال قبل

pharmacy canada https://www.dibiz.com/gdooc

Amazing forum posts. Regards.

trackback
1 سال قبل

canadian online pharmacies https://www.podcasts.com/canadian-pharmacy-online

Kudos, I like this.

trackback
1 سال قبل

cialis cheap

cialis soft tabs overnight

trackback
trackback

canadian prescription drugstore https://jemi.so/generic-viagra-online-pharmacy

Great content. Kudos!

trackback
1 سال قبل
trackback
1 سال قبل

canadian pharmacies that ship to us https://infogram.com/canadian-pharmaceuticals-online-safe-1h7g6k0gqxz7o2o?live

Nicely put. Many thanks!

trackback
1 سال قبل

how to buy propecia prices

cost generic propecia tablets

trackback
1 سال قبل

northwest pharmacies http://www.celtras.uniport.edu.ng/profile/canadianpharmacy/

Regards. Ample forum posts.

trackback
trackback
1 سال قبل

Northwest Pharmacy https://www.nzrelo.com/forums/users/canadianviagragenericpharmacy/

Really quite a lot of awesome knowledge.

trackback
1 سال قبل

canadian government approved pharmacies https://www.windsurf.co.uk/forums/users/canadian-pharmacy-viagra-generic

Nicely put. Regards!

trackback
1 سال قبل

best canadian pharmacy https://solorider.com/forums/users/canadian-pharmaceuticals/

Awesome write ups. Cheers.

trackback

Viagra tablets https://www.viki.com/users/canadianpharmaciess/about

You said it adequately.!

trackback

Viagra purchasing https://www.mixcloud.com/canadapharmacies/

Thanks a lot, Wonderful stuff!

trackback

canadian drug pharmacy

viagra without a prescription

trackback
11 ماه قبل

Viagra sans ordonnance 24h Amazon

Viagra homme prix en pharmacie sans ordonnance

trackback

recommended canadian pharmacies

my canadian pharmacy rx

trackback
11 ماه قبل

prescriptions from canada without https://pinshape.com/users/2612491-medicine-online-order

Nicely put. With thanks!

trackback

Low cost viagra 20mg https://500px.com/p/arrameru/?view=groups

You revealed it well.

trackback

Viagra kaufen https://www.provenexpert.com/canadian-drugs/

Great forum posts. Kudos.

100
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Button