جراح بینی تهران
مشاوره در واتس اپ

اقدامات قبل از جراحی بینی

هنگامی فردی تصمیم دارد تا یک عمل جراحی انجام بدهد ، لازم است تا قبل از آن یک سری اقداماتی را انجام دهد ، پیش از آن که بخواهید برای جراحی بینی اقدام نمایید، بهتر است تا ابتدا با اقدامات قبل از جراحی بینی آشنا بشوید تا بدن خود را آماده هر نوع تغییری کنید. از آنجایی که این اقدامات بسیار مهم و حیاتی هستند دکتر یوسف یعقوبلو بهترین جراح بینی تهران تصمیم گرفتند در رابطه با آن توضیحاتی را بیان کنند.

 

اقدامات قبل از جراحی بینی

 

کسب اطلاعات کافی

بدیهی است که برخورداری از زیبایی از اصلی ترین علل افزایش اعتماد به نفس در هر فردی می باشد ، از این رو گرایش به زیبایی جزو نیازهای درونی هر فردی به شمار می رود. امروزه علم پزشکی در تمامی زمینه های پزشکی پیشرفت قابل توجهی داشته ، حوزه زیبایی و اعمال جراحی زیبایی یکی از زمینه هایی است که شاهد افزایش شمار روز افزون آن در دنیای پزشکی می باشیم. جراحی زیبایی بینی یکی از اعمال جراحی زیبایی است که روزانه بر شمار متقاضیان آن افزوده می شود.

بینی به دلیل قرارگیری در مرکزیت صورت ، عضوی است که در وهله اول برخورد با دیگران ، توجه انظار را به خود معطوف می نماید ، بنابراین چنانچه هر گونه ایراد یا نقصی متوجه بینی باشد ، می تواند در زیبایی چهره تاثیر منفی بگذارد. بعلاوه لازم به ذکر است که به طور طبیعی میان بینی و دیگر اجزای صورت باید توازن و هارمونی متناسبی برقرار باشد تا بتوان گفت فرد فاکتورهای زیبایی را دارد ، بنابراین در صورتی که بینی دچار نقصان یا ایرادی باشد قطعا تناسبات چهره او بر هم خواهد ریخت و زیبایی وی نیز تحت الشعاع قرار خواهد گرفت. از این رو رفع نقایص ظاهری بینی ، افراد را به انجام عمل زیبایی بینی ترغیب می کند.

شناخت اهداف عمل بینی مهم ترین مورد در اقدامات قبل از جراحی بینی

با انجام جراحی رینوپلاستی می توان ایرادات زیر را مرتفع نمود :

  • بزرگی یا کوچکی بیش از حد بینی
  • قوز استخوانی موجود بر روی پل بینی
  • بزرگی حفره های بینی
  • غیرقرینگی سوراخ های بینی
  • کجی بینی
  • و غیره

اقدامات قبل از جراحی بینی

طبق گفته های بهترین جراح بینی تهران ، اولین و مهم ترین اقدامی که فرد قبل از عمل زیبایی بینی باید به آن توجه نماید ، انتخاب یک جراح ماهر و با تجربه است ، چرا که جراح بینی خوب در تهران می تواند با حفظ سلامت عملکرد بینی ایرادات ظاهری بینی تان را بر طرف نموده و باعث شود تا زیبایی چهره شما افزایش یابد . برای این که بتوانید یک جراح بینی خوب انتخاب کنید ، می توانید با مراجعه با مطب های جراحان بینی و دیدن نمونه های واقعی یعنی افرادی که به تازگی توسط ایشان تحت عمل زیبایی بینی قرار گرفته اند ، از عملکرد جراح بینی اطمینان حاصل نمایید .

  • پس از انتخاب جراح بینی ، در جلسه مشاوره و ویزیت اولیه خواسته های تان را با جراح بینی در میان بگذارید ، تا او بتواند به شما بگوید که رسیدن به این خواسته ها چه میزان امکان پذیر است .
  • قبل از انجام جراحی بینی لازم است تا یک سری آزمایش خون انجام بدهید و در برخی موارد سی تی اسکن انجام بدهید .
  • جراح بینی شما را به یک عکاسی جهت تهیه چند عکس ( فتوگرافی پزشکی ) معرفی می نماید .
  • توصیه می شود تا مصرف سیگار و نوشیدنی های الکل دار را از هفته قبل از جراحی بینی قطع کنید .
  • از مصرف داروها ی رقیق کننده خون و ضد التهاب ها مانند آسپرین ، بروفن و ایندومتاسین دست کم یک هفته قبل از عمل بینی بپرهیزید.

 

اقدامات قبل از جراحی بینی اقدامات قبل از جراحی بینی

 

سایر اقدامات قبل از جراحی بینی

  • در صورتی که به بیماری خاصی مبتلا هستید ، داروی به خصوصی مصرف می کنید یا به داروی خاصی
  • حساسیت دارید حتما جراح بینی خود را در جریان بگذارید.
  • از یک هفته قبل از جراحی بینی از مواد مغذی بیشتری میل کنید تا استقامت بدن افزایش یابد.
  • روز قبل از عمل بینی ، از مایعات بیشتری استفاده کنید.
  • قبل از عمل حتما استحمام نمایید و موهای داخل بینی را اصلاح کنید.
  • حداقل از هشت ساعت قبل از عمل بینی از خوردن و آشامیدن خودداری نمایید.
  • از داشتن زیور آلات ، آرایش ، ریش و سبیل و لاک خودداری کنید.
  • حتما به اتفاق همراه در محل جراحی حضور داشته باشید.
  • قبل از عمل به بررسی میزان امکانات کلینیک یا بیمارستان بپردازید.

آیا پریود بودن در روز عمل بینی اختلالی در جراحی به وجود می آورد؟

به طور کل سیکل ماهیانه ، هیچ نوع مشکلی را در فرایند جراحی رینوپلاستی به وجود نخواهد آورد و تداخل آن با عمل جراحی هیچ ممنوعیتی ندارد و نیاز نیست زمان آن را به تعویق بی اندازید.  البته ممکن است پزشک معالج شما ، به بانوانی که در این دوره تحت نوسانات هورمونی قرار می گیرند و دچار تغییر خلق و خو می شوند ، توصیه نمایند که برای آسایش روانی خود بعد از اتمام پروسه ماهیانه اقدام به انجام این کار کنند چرا که ممکن است آستانه تحمل درد حاصله از رینوپلاستی پایین آید یا با شنیدن سخنان متفاوت از انجام این پروسه پشیمان شوند.

چرا داشتن آرایش و لاک ناخن در اتاق عمل مشکل ساز می شود؟

بهتر است بدانید چه بیماران آرایش داشته باشند و چه نداشته باشند ، تمام صورت آن ها با بتادین و مواد ضد عفونی کننده شسته می شود. بنابراین بهتر است که در طول عمل جراحی آرایش نداشته و دو ناخن از دست یا پا بدون لاک و کوتاه باشد. بهتر است بدانید که چنانچه به تازگی کاشت ناخن انجام داده اید بهتر است پیش از جراحی نسبت به حذف آن اقدام کنید. چرا که دستگاه پالس اوکسیمر که میزان اکسیژن خون را نشان می دهد باید به انگشت متصل شود. چنانجه بر روی انگشتان دست یا پاهایتان ناخن کاشته شده باشد یا ناخن با رنگ های تیره لاک زده شده باشد ، ضخامت موجود باعث ایجاد مزاحمت در کار پالس اوکسی متر شده و این مسئله می تواند اختلال بزرگی در جراحی به وجود آورد. از آنجایی که نمی توان حذف ناخن کاشته شده را در اتاق عمل همانند پاک کردن لاک از روی ناخن انجام داد بهتر است پیش از عمل نسبت به انجام این کار اقدام نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
1 ماه قبل

OnOverseas.Com

[…]just beneath, are numerous totally not related web pages to ours, nonetheless, they’re certainly worth going over[…]

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Button