جراح بینی تهران
مشاوره در واتس اپ

جراحی بینی گوشتی

به طور کلی جراحی بینی بر مبنای ساختمان بینی بر دو نوع است ، جراحی بینی گوشتی و استخوانی می باشد. بینی های گوشتی دارای پوستی ضخیم با غضروفی ظریف تر نسبت به بینی استخوانی می باشد. سر بینی گوشتی معمولاً پهن و دارای افتادگی است. همچنین در صورتی که نوک بینی گوشتی را در میان انگشت ها فشار دهید ، از حفره های ریز روی پوست آن کمی چربی بیرون می آید. تعداد آقایانی که بینی گوشتی دارند ، بیشتر از بانوان است و دلیل آن میزان چربی و نوع هورمون های آقایان است. در ادامه این مقاله قصد داریم به توضیحات دکتر یوسف یعقوبلو بهترین جراح بینی تهران را در رابطه با عمل جراحی بینی گوشتی بپردازیم و شما را با این نوع عمل رینوپلاستی آشنا کنیم.

 

جراحی بینی گوشتی

 

عمل زیبایی بینی گوشتی

در گذشته به منظور انجام عمل زیبایی و جراحی بینی گوشتی ، مقداری از غضروف بینی برداشته می شد و به این ترتیب به اصلاح و رفع ایرادات ظاهری بینی پرداخته می شد ، نتیجه این عملکرد ، پیدایش اسکار بر پوست بینی به  علت خالی شدن فضای زیر آن و در نتیجه بروز فرورفتگی ، روی پوست بینی بود. گاهی نیز این نوع عمل باعث می شد تا زخم های بسیاری ناشی از عمل دماغ بوجود بیاید ، اما در حال حاضر به وسیله ی تقویت بافت غضروفی و سپتوم ( غضروف تیغه ی میانی بینی ) نوک بینی را تقویت کرده و با این پروسه می توان بدون آسیب به بافت بینی به نتایج مطلوب دست یافت .

بنا بر توضیحات بهترین دکتر جراحی بینی گوشتی در تهران در  این عمل ، از عمل بینی به روش باز استفاده می شود ، چرا که در روش بسته ، دسترسی جراح به نوک بینی راحت نیست و همچنین دید جراح نیز کامل نیست . درضمن باید به این نکته نیز اشاره نمود ، که در جراحی زیبایی بینی گوشتی ، میزان تورم بیشتر است و زمان مشاهده نتیجه نهایی به دلیل طولانی تر بودن دوران بهبود زخم و کاهش تورم ، نیز نسبت به بینی استخوانی کمی دیرتر خواهد بود.

 

جراحی بینی گوشتی

 

نتیجه جراحی بینی گوشتی

افرادی که بینی گوشتی دارند با نظرات بسیار منفی نسبت به نتیجه عمل از طرف اطرافیان خود مواجه می شوند. بسیار شنیده است که عمل بینی گوشتی  نتیجه دائمی ندارد و پس از گذشت مدتی ، فرم بینی مانند قبل می شود . فرم دهی بینی گوشتی دارای محدودیت است و به خوبی دماغ استخوان نمی توان آن را فرم داد ولی این بدین معنا نیست که دماغ گوشتی عمل شده ، فرم زیبایی نخواهد داشت .

بلکه با توجه به ساختار بینی گوشتی ، جراح بینی سعی می کند تا بینی را به زیباترین نحو ممکن جراحی کند. افرادی که بینی گوشتی دارند  ، بهتر است تا اتمام دوره نقاهت نظر قطعی در ارتباط با نتیجه حراحي بيني نداشته باشند زیرا از بین رفتن تورم بینی گوشتی و مشاهده نتیجه نهایی نیاز به زمان دارد .

آیا جراحی بینی گوشتی اقایان در مقایسه با خانم ها سخت تر است؟

شاید برای شما نیز سوال باشد که روند پروسه عمل دماغ های گوشتی آقایان سخت است یا خانم ها؟ همانطور که می دانید یکی از مهم ترین مولفه های دماغ های گوشتی پوست ضخیم آن می باشد. بینی خانم ها در مقایسه با دماغ آقایان ، بسیار ظریف تر می باشد. همین ویزگی نیز باعث می شود که عمل زیبایی بینی های گوشتی در آقایان کمی سخت تر و چالش بر انگیز تر باشد. در هر حال ، متبحر ترین و مجرب ترین جراح بینی ، با استفاده از مهارت و تجربه خود ، نتیجه ای ایده آل و متناسب را برای صورت هر زیباجوی خلق می کند که صرف نظر از نوع بینی یا جنسیت او می باشد.

 

جراحی بینی گوشتی

 

بهترین تکنیک برای انجام رینوپلاستی دماغ های گوشتی

در جلسات مشاوره ای که میان جراح و بیمار ترتیب داده می شود به طور قطع در رابطه با بهترین روش عمل بینی گوشتی سوال پرسیده می شود ؛ از همین رو ما قصد داریم در این قسمت از مقاله به توضیحات دکتر یعقوبلو بهترین دکتر جراحی بینی گوشتی تهران بپردازیم. همانطور که می دانید عمل بینی به دو روش باز و بسته انجام می شود که هر کدام از آن ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما از انجایی که معمولا در جراحی های بینی گوشتی از پیوند غضروف و گرافت گذاری استفاده می شود نیاز است تا جراح دید بسیار زیاد تری را داشته باشد. از همین رو اکثر پزشکان برای این پروسیجر روش باز را انتخاب می کنند. اما لازم به ذکر است که تصمیم نهایی پیس از انجام معاینات ، آزمایشات و عکسبرداری های لازم مشخص می شود و بستگی به نظر و صلاح دید پزشک دارد.

جراح بینی گوشتی

متقاضیانی که دماغ گوشتي دارند و اقدام به رینوپلاستی می کنند ، به دلیل نگرانی و نظرات منفی که شنیده اند در انتخاب جراح بینی وسواس بیشتری دارند . تکنیک هایی برای کسب نتیجه بهتر از جراحی بینی گوشتی وجود دارد ، به همین دلیل سعی کنید پزشکی را انتخاب کنید که به تکنیک های به روز جراحی تسلط داشته باشد .

جراحی بینی گوشتی

اقدامات قبل از جراحی بینی گوشتی

  • اولین قدم برای انجام عمل بینی ، انتخاب جراح بینی خوب و با تجربه است که در نتیجه نهایی بسیار تاثیر گذار می باشد.
  • در جلسه مشاوره انتظاراتی که از عمل رینوپلاستی دارید را به پزشک بگویید.
  • آزمایشاتی که پزشک تجویز نموده را انجام دهید و نتیجه را در اختیار جراح بینی خود بگذارید.
  • از تمام جهت های بینی خود عکس تهیه کنید.
  • در صورت لزوم، از دارو هایی که پزشک تجویز نموده استفاده نمایید.
  • چنانچه دارای سابقه بیماری خاصی هستید یا از دارویی خاص استفاده می کنید به جراح خود اطلاع دهید.
  • همچنین اگر حساسیت دارویی دارید، پزشک خود را در جریان بگذارید.
  • طبق گفته های دکتر یعقوبلو بهترین دکتر جراحی بینی گوشتی در تهران بهتر است شب قبل از عمل استحمام کنید.
  • حداقل به مدت 8 ساعت قبل از جراحی چیزی میل نکنید تا حین جراحی ناشتا باشید.
  • لازم به ذکر است استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکل دار موجب اختلال در اکسیژن رسانی به خون می شود. بنابراین از دو هفته قبل از عمل دماغ گوشتی ، از سیگار یا قلیون کشیدن و مصرف نوشیدنی های الکل دار خودداری کنید.
  • توصیه می شود حتی در محل هایی که دود زیاد است نیز قرار نگیرید.
  • از دو هفته قبل از عمل بینی گوشتی ، استفاده از دارو هایی چون آسپرین و پروفن خودداری نمایید؛ چرا که مصرف این قبیل دارو ها موجب افزایش احتمال خون ریزی خواهد شد.
  • 24 ساعت قبل از جراحی به اندازه کافی از مایعات استفاده کنید.
  • روز عمل از لباس های دکمه دار استفاده کنید تا بعد از جراحی ، برای تعویض لباس دچار مشکل نشوید.
  • از به همراه داشتن زیور آلات نیز خودداری کنید.
  • توصیه می شود روز جراحی بینی گوشتی تهران یا دیگر شهر های ایران خانم ها بدون آرایش و آقایان بدون ریش و سبیل به بیمارستان یا مطب مراجعه کنند.
  • روز جراحی تمام مدارک پزشکی را همراه خود داشته باشید.
  • به اتفاق یک همراه و نیم ساعت زود تر از ساعت مقرر در محل جراحی حضور داشته باشید.

فیلم عمل بینی گوشتی

و نمونه کار های دکتر یعقوبلو بهترین جراح بینی تهران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
1 ماه قبل

OnOverseas.Com

[…]always a significant fan of linking to bloggers that I like but do not get lots of link enjoy from[…]

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Button