جراح بینی تهران
مشاوره در واتس اپ

جراحی بینی در افراد مسن

جراحی بینی در افراد مسن

جراحی بینی از عمل های جراحی زیبایی است که ، در سطح جهان در تمام سنین ، طرفدار های بسیاری دارد . جراحی بینی در افراد مسن نیز از مواردی است که یک سری شرایط خاص دارد ، اما با رعایت مراقبت ها و تایید یک پزشک بلا مانع می باشد .

جراحی بینی در افراد مسن

در حال حاضر با تقاضای زیاد افراد در سنین بالا ، علم پزشکی نیز بر آن شد تا با ابداع تکنیک های نوین در این زمینه شرایط ایده آل تری را برای انجام جراحی بینی در افراد مسن فراهم آورد .

جراحی بینی در افراد مسن ، حوصله و صبر بیشتری را از سوی جراح بینی و فرد متقاضی جراحی زیبایی بینی می طلبد .

به طور طبیعی با افزایش سن ، خود به خود میزان الاستیته پوست کم تر می شود و در پی آن ضخامت پوست سر بینی نیز بیشتر شده و باعث افتادگی نوک بینی خواهد شد . همین امر موجب می شود تا اشخاص در سنین بالا تقاضای انجام جراحی زیبایی بینی را داشته باشند .

جراحی بینی در افراد مسن ، در صورتی که فرد مشکل قلبی – ریوی نداشته باشد و مبتلا به بیماری های خاص نباشد ، با تایید از سوی پزشک و نهایتاً مشاوره متخصص قلب می تواند برای جراحی بینی اقدام نماید .

جراحی بینی دارای دوران نقاهت می باشد و مراقبت های خاص خود را می طلبد . لازم به ذکر است که جراحی بینی در افراد مسن دوران نقاهت طولانی تری خواهد داشت و لازم است تا فرد با دقت بیشتری مراقبت های بعد از جراحی بینی را انجام دهد ، لذا با این تفاسیر ، مشاهده نتیجه نهایی جراحی بینی نیز کمی با تاخیر خواهد بود .

همچنین باید خاطر نشان شویم ، که جراحی بینی در افراد مسن باید توسط یک جراح بینی متبحر صورت گیرد ، در انتخاب پزشک دقت کافی را داشته باشید .

 

دکتر یوسف یعقوبلو

جراح و متخصص گوش حلق و بینی
جراح زیبایی بینی و صورت

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Button