جراح بینی تهران
مشاوره در واتس اپ

عمل بینی گوشتی

درباره عمل بینی گوشتی

عمل بینی گوشتی : یکی از جراحی های زیبایی که امروزه مورد استقبال افراد بسیار زیادی در سراسر جهان قرار گرفته است، جراحی زیبایی بینی می باشد.

جراحی زیبایی بینی با از بین بردن ایراداتی که در ظاهر بینی وجود دارد موجب تناسب بینی با اجزای دیگر صورت و زیبایی بیشتر چهره آن ها و در بیشتر موارد افزایش اعتماد به نفس افراد خواهد شد.

 

 

اطلاعاتی در مورد عمل بینی گوشتی

بینی افراد ممکن است گوشتی یا استخوانی باشد.

عاملی که موجب تقسیم بندی بینی ها به دو نوع استخوانی و گوشتی می شود، میزان ضخامت استخوان ها و غضروف های بینی می باشد.

بینی های گوشتی از پوستی با ضخامت زیاد که در آن غدد فراوان چربی وجود دارد و استخوان ها و غضروف های ضعیف تشکیل شده اند.

به دلیل ویژگی های ذکر شده برای بینی های گوشتی معمولاً جراحی کردن آن ها سخت می باشد.

استفاده از گرافت یکی از تکنیک هایی است که در جراحی بینی گوشتی بسیار استفاده می شود.

گرافت از غضروف بدن خود فرد گرفته شده و به همین دلیل احتمال بروز عفونت ناشی از آن بسیار کم می باشد.

افرادی که تجربه عمل بینی گوشتی در گذشته را داشتند ممکن است با عارضه برگشت پذیری فرم بینی به فرم اولیه روبرو شده باشند، امروزه و با استفاده از تکنیک های جدید احتمال بازگشت فرم بینی به حداقل رسیده است.

عمل بینی گوشتی فانتزی !

بینی های گوشتی را نمی توان به فرم فانتزی جراحی کرد، زیرا پوست این نوع از بینی خیلی ضخیم بوده و ظریف کاری های صورت گرفته در بینی فانتزی در این نوع از بینی قابل مشاهده نخواهد بود.

 

 

آیا جراحی بینی گوشتی دشوار است؟

بسیاری بر این باورند که جراحی بینی گوشتی دشوار تر از جراحی سایر انواع بینی ها می باشد و نتایج آن در مقایسه با جراحی های انواع دیگر بینی ها ضعیف تر بوده و بینی به شکل اولیه خود باز می گردد.

بینی گوشتی برخلاف اسم آن، گوشت و ماهیچه زیادی نداشته و دارای پوست چرب و ضخیم، حفره های باز، نوک پهن، باله های بینی ضخیم، پهنای بیشتر در ناحیه تحتانی، ارتفاع بیشتر تیغه بینی و غضروف ضعیف می باشد.

همه این ویژگی ها باعث بزرگ و پهن شدن بینی شده و ویژگی های زیبایی از قبیل خطوط موازی پشت بینی، خطوط زیبایی تیغه های بینی و شکل نازک و منحصربفرد بینی در آن مشاهده نمی شود.

در بسیاری از این افراد پهنای پایه استخوانی بینی بیشتر از حد نرمال می باشد.

البته همه افراد دارای نوک بینی پهن در گروه نوع بینی گوشتی قرار نمی گیرند.

امروزه با در دست بودن تکنیک های پیشرفته، باور دشوار تر بودن جراحی بینی گوشتی نسبت به جراحی های دیگر بینی و مطلوب نبودن نتیجه یا برگشت پذیر بودن بینی به حالت اول، کاملاً منسوخ شده و افراد دارای بینی گوشتی نیز می توانند در دستان هنرمند جراحان خلاق و صاحب تجربه، از داشتن بینی زیبا و منحصر بفرد، بهره مند شوند.

نتایج جراحی زیبایی بینی گوشتی چگونه است؟

تکنیک های جراحی مناسب و تقویت کافی ساختار غضروف بینی در بسیاری از موارد به بهبود قابل ملاحظه شکل بینی منجر می شود.

ازطرف دیگر باریک کردن بینی، برداشتن قوز، رفع افتادگی نوک بینی، شکل دادن به نوک بینی و باریک کردن آن را می توان در بسیاری از موارد به دست آورد.

البته باید تاکید شود که باریک کردن و زیبایی بینی گوشتی، مثل بینی استخوانی بوده و دارندگان این بینی ها نباید انتظار داشتن بینی فانتزی را داشته باشند.

هزینه عمل بینی گوشتی

به دلیل سخت بودن جراحی بینی گوشتی ، هزینه جراحی این نوع از بینی بیشتر از جراحی بینی استخوانی بوده و با توجه به میزان ایرادات بینی ، هزینه کلینیک با بیمارستان و غیره تعیین می گردد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Button