جراح بینی تهران
مشاوره در واتس اپ

زیباترین عمل جراحی بینی

زیباترین عمل جراحی بینی

از رایج ترین و شایع ترین جراحی های زیبایی و پلاستیک که امروزه میان مردان و زنان انجام می شود، جراحی زیبایی بینی ( رینوپلاستی )  می باشد. برای ایجاد زیباترین عمل جراحی بینی باید عوامل مورد نظر رعایت شود. در این مقاله پیرامون این عوامل اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

جراحی زیبایی بینی به منظور برطرف کردن ایرادات بینی با هدف زیبایی و ظاهری متناسب میان افراد، طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده است.

بسیاری از ایرادات موجود در بینی مانند: افتادگی نوک بینی، زاویه دار شدن آن، قوز بینی، بزرگ بودن حفره های بینی، پهنی بینی و دیگر اختلالات در جراحی زیبایی بینی برطرف می گردد.

زیباترین عمل جراحی بینی

زیباترین عمل جراحی بینی زمانی اتفاق می افتد، که هر یک از عوامل ذیل در نظر گرفته شوند. این موارد شامل:

جراح بینی :

جراحی زیبایی بینی توسط یک جراح بینی با تجربه و متبحر انجام گیرد. جراح بینی علاوه بر رفع عیوب مذکور، حفظ فرآیند تنفسی را لحاظ می کند. او پس از بررسی تمامی جوانب فرد، با صلاحدید خود یکی از روش های باز یا بسته را برای جراحی انتخاب می کند.

مشاوره قبل از جراحی بینی :

بیمار در مشاوره جراحی بینی دلایل خود برای انجام عمل بینی را مطرح می کند. جراح بینی بعد از بررسی آناتومی صورت و اسکلت بینی، با بیمار در مورد نتایج احتمالی و همچنین الگوهای  مورد استفاده در جراحی مشاوره می کند.

آماده سازی اقدامات قبل ازجراحی بینی :

طی مشاوره قبل از عمل در مورد آماده سازی بیمار توصیه هایی در اختیار او قرار خواهد گرفت. بیمار با انجام هر یک از این اقدامات خود را برای عمل آماده می نماید.

جنس پوست :

نوع جنس پوست بیمار از نظر ضخامت ( نازک یا ضخیم ) در جراحی بینی نقش مهمی دارد. افرادی که جنس پوست آنها نازک است، بینی استخوانی و افرادی که جنس پوست آنها ضخیم است، بینی گوشتی یا پهن دارند. پوست های با ضخامت متوسط به عنوان بهترین نوع پوست در جراحی زیبایی بینی محسوب می شوند. نوع عمل در هر یک از آنها متفاوت است.

مراقبت های پس از عمل :

رعایت تمام مواردی که جراح بینی  بعد از جراحی به بیمار تجویز می کند، باعث سرعت بخشیدن بهبودی بیمار می شود و او زودتر می تواند به نتیجه دلخواه برسد.

در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای فوق در ایجاد زیباترین عمل جراحی بینی بسیار موثر خواهد بود.

دکتر یوسف یعقوبلو

جراحی بینی استخوانی ، جراح بینی ، جراحی بینی

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Button